jueves, 16 de abril de 2015

Us presento a Nicol.

Bona nit Rossinyols,

Fa temps que no publico res, ja que la meva mentorada Margaret es va donar de baixa, per mi va ser una noticia mala ja que amb ella havia arrancat aquest projecte i aquesta experiència.

Però també tinc una bona notícia ja que després d'un cert temps us he de presentar la meva nova mentorada i ella es diu Nicol, té 12 anys i es de Hondures, fa 3 mesos que ha arribat i fa el possible perquè el nostre projecte funcioni.
El primer dia la vaig anar a veure a l'institut de Palamós i ella estava amb la seva mare, Ginna, la seva mare estava contenta i ens va comentar que li semblava molt interessant el projecte en si, ja que era una nova experiència en el qual es pot fer moltes coses.

La setmana següent jo i Nicol varem quedar per berenar i coneixer-nos una mica més, es una noia molt tranquila i encantadora, amb ganes d'aprendre, sempre té un somriure i també a mi em fa riure.
M'ha comentat que estava a l'aula d'acollida i estava molt contenta perquè ja tenia amigues i es portava bé amb els altres, de fet amb la Margaret són amigues i es porten molt bé.

Amb la mentora Alba Boix i amb la seva mentorada Laura  hem decidit anar a la hípica i muntar a cavall, ha sigut una tarda genial, penjo fotos al final del comentari.
Al principi ens feia por a totes, però l'idea era gaudir i sobretot estar calmades, cosa que va costar una mica al principi ja que estavem una mica nervioses totes.

Desprès de la hípica Nicol i jo varem anar a berenar i a seguir parlant una mica de nosaltres, m'ha comentat que havia tret un 8 de l'examen de català, em sento orgullosa d'ella, es treballadora i responsable, entèn el català, hi ha paraules que no i es normal perquè nomès porta 3 mesos, però intenta parlar ja que li fa vergonya pero estic convençuda que aviat no tindrà cap vergonya per parlar i expressar-se lliurement i sense dificultats,

us deixo les fotos,














No hay comentarios:

Publicar un comentario