lunes, 15 de diciembre de 2014

Els primers dies del projecte, de la nova experiència

Bona tarda Rossinyols,

En el meu blog anire explican la meva experiencia amb la Margaret, una nena de 14 anys, de República Dominicana,
el primer dia que vaig quedar amb ella, la meva idea era parlar amb ella una mica de tot, li vaig preguntar com li anaven els estudis, si li agradava viure aquí, encara que fa poc mes de 2 mesos que viu a Palamós, vam anar al passeig del mar, ja que m'agrada molt el mar i a ella també,
no feia gaire bon dia, feia vent i després de caminar una mica vaig decidir anar a berenar, vam gaudir d'uns croissants de xocolata bonissims.

La setmana següent, vaig decidir anar amb ella al Far de Palamós, trobo que es un lloc maco, encara que no ens acompanyes el temps, vam estar una estona gaudin de les vistes, a continuació us deixo les fotos,

Li vaig preguntar si havia estat a Platja d'Aro ja que era un lloc proper de Palamós, diferent, més comercial, ella em va comentar que mai havia anat i vaig decidir portar-la,
després de veure mes o menys les botigues, coneixia un lloc on feien xocolata calenta molt bona,
mentre estavem berenan, xerravem fins que va arribar l'hora de tornar a casa.

Penjo les fotos ,

Fins aviat,








No hay comentarios:

Publicar un comentario